مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» تعمير دستگاه فتوكپی

با پيشرفت تكنولوژي و كامپيوتري شدن امور در ادارات، وجود دستگاه هاي كپي در هر سازماني به امري ضروري بدل شده. اين ضرورت در استفاده گاها به منازل نيز راه يافته است. ميتوان گفت اين نياز مبرم باعث شده رو به روز به كاربران دستگاه هاي فتوكپي اضافه شود و به دنبال آن مراكز سرويس دهي و تعمير دستگاه فتوكپي راه اندازي شوند. همانطور كه ميدانيد دستگاه هاي فتوكپي از قطعات حساسي تشكيل شده است و هر گونه اختلال در آن ها ممكن است كارايي كلي دستگاه را با مشكل روبرو كند . اين قطعات تكميل كننده ي ديگري هستند و اختلالات آن ها درگير با يكديگر خواهد بود. و عدم كارايي كلي دستگاه كپي را به همراه خواهد داشت. اين مساله ميتواند براي هر سازمان و شركتي به موضوعي ناخوشايند بدل شود. در چنين مواقعي انجام سرويس مطمئن در اولويت كاري سازمان و يا كاربر قرار خواهد گرفت، چرا كه دستگاه هاي كپي جز تجهيزات اداري نسبتا گران قيمتي هستند و تعمير ناموفق و غير استاندارد آن ها هزينه و تبعات زيادي را به همراه دارد.  لذا لازم است در هنگام مراجعه به مراكز

 تعمير دستگاه فتوكپي  به نكات مهمي توجه داشت كه در اين مقاله به ذكر آن ها ميپردازيم.

 

مشكلات رايج دستگاه فتوكپي

همانطور كه گفته شد دستگاه فتوكپي ممكن است به دلايل مختلف، به درستي كار نكنند و مشكلات زيادي را در دفاتر ايجاد كنند. اين خرابي ها ممكن است دلايل سخت افزاري و يا نرم افزاري بسياري داشته باشند كه يك متخصص با استفاده از تجهيزات مدرن و كارآمد خود بايد بتواند به سرعت دليل آن را شناسايي كند. از مهم ترين مشكلاتي كه دستگاه هاي فتوكپي ممكن است به آن دچار شوند ميتوان به موارد زير اشاره كرد :

1- كپي ها با خطوط اضافه روي كاغذ انجام ميشوند.

2- درام دستگاه خراب ميشود و نياز به تعويض دارد.

3- كثيف شدن درام و پايين آمدن كيفيت چاپ

4- شلوغ و يا مسدود شدن دستگاه فتوكپي

5- بيرون آمدن كپي هاي سياه

6- ويروسي شدن دستگاه فتوكپي

7- گير كردن كاغذ در دستگاه كپي

8- چروك شدن صفحات

9- عدم انجام فرآيند چاپ

10- تغيير رنگ ناخواسته ي كپي ها

11- انجام كپي هاي خط دار و كثيف

12- چاپ نقاط اضافه در صفحات

13- مشكلات كارتريج و تونر

14- طول كشيدن بيش از حد فرآيند چاپ

 

نمايندگي تعمير دستگاه فتوكپي

نمايندگي تعمير دستگاه كپي در راستاي حل مشكلات رايج و غير رايج پيش آمده براي انواع دستگاه فتوكپي و ارائه ي تمامي خدمات پس از فروش دستگاه هاي كپي، از سال ها قبل تاسيس شد و با افتخار ميتوان گفت در تمام اين سال ها موفق به جلب رضايت مشتريان خود بوده و هست. يكي از مهم ترين خدمات مركز نمايندگي تجهيزات اداري تعمير و ترميم مشكلات انواع دستگاه هاي فتوكپي ميباشد. اين مشكلات ممكن است به دلايل مختلفي گريبان هر دستگاهي كپي اي را بگيرند و معمولا در بدترين زمان ممكن رخ ميدهند و باعث نگراني كاربران شوند و ممكن است براي انواع برندهاي توليد كننده ي دستگاه فتوكپي رخ دهد. متاسفانه خيلي از كاربران تجهيزات اداري و فتوكپي در ايران در مواقع بروز مشكلات به هدف پرداخت هزينه هاي كم تر به مراكز غير مجاز و فاقد استاندارد هاي لازم مراجعه ميكنند و اين امر موجب بازگشت مشكلات و خرابي هاي اوليه ميشود و كاربر را متحمل پرداخت هزينه هاي متعاقب ديگري خواهد كرد. اين نمايندگي مفتخر است به داشتن زبده ترين متخصصان تعمير دستگاه فتوكپي  در سطح كشور، و برخورداري از به روز ترين امكانات و تجهيزات تشخيص و تعمير، لذا شما عزيزان ميتوانيد در صورت مواجه با هرگونه مشكل در دستگاه فتوكپي خود، با مشاوران اين مركز تماس حاصل كنيد تا نسبت به تعمير دستگاه شما در اسرع زمان اقدام كنند.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده