مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» تعمير گوشي

همانطور كه ميدانيد گوشي هاي تلفن همراه طي چند سال اخير به يكي از كالا هاي اساسي مورد نياز بشر بدل شده اند و اين تكنولوژي روز به روز پيشرفت جدي تري دارد. گوشي هاي تلفن همراه در انواع بسيار مختلف و برندهاي گوناگون روانه ي بازار ميشوند و به خريداران اين وسيله ي محبوب اضافه ميشود. اين تجهيزات ضمن دارا بودن امكانات گسترده، حساسيت بسيار بالايي دارند، چرا كه از قطعات بسيار ريزي تشكيل شده اند و هر گونه اختلال در اين قطعات، تبديل به مشكلات قابل توجهي ميشوند و خرابي گوشي هاي تلفن همراه را به  دنبال دارند و اين مسئله ممكن است مشكلات بسياري را براي هر كاربري رقم بزند و امري آزاردهنده تلقي شود. از همين رو نياز به مراكز امداد و پشتيباني از گوشي هاي موبايل بيش از پيش احساس ميشود. تعمير گوشي  به مهارت و تجربه ي بالايي احتياج دارد و موسسه هاي فني بسياري در سطح ايران و جهان، دوره هاي تخصصي آموزش تعمير گوشي را ارائه ميدهند. از آن جا كه خرابي هاي گوشي به دلايل مختلفي رخ ميدهند و علائم مختلفي هم دارند، نياز است تعمير گوشي در حوزه هاي مختلف به انجام برسد. در اين مقاله قصد داريم به بررسي اجمالي مشكلات و تعمير قابل اطمينان گوشي هاي تلفن همراه  بپردازيم.

 

انواع مشكلات گوشي

كاربران گوشي هاي موبايل عموما با مشكلات خاصي روبه رو ميشوند. از آن جا كه بسياري از كاربران با نحوه ي شناسايي و تعمير مشكلات آشنايي ندارند، توصيه ميشود درصورت بروز هر گونه خرابي سريعا به مراكز معتبر تعمير گوشي مراجعه كنند. مشكلات متداول گوشي هاي موبايل شامل موارد زير ميباشد :

1- خالي شدن سريع شارژ باتري گوشي

2- باز شدن خود به خود برنامه هاي گوشي

3- شكستن و آسيب ال سي دي و گلس گوشي

4- مشكلات مربوط به دوربين گوشي

5- از كار افتادگي بر اثرب تماس مستقيم با آب

6- مشكل كند بودن و يا كم شدن سرعت گوشي

7- پر شدن حافظه ي گوشي

8- از كار افتادن اسپيكر و ميكروفون گوشي

9- عدم آنتن دهي و شناختن سيم كارت

10- از كار افتادن شاسي هاي غير لمسي

11- ويروسي شدن گوشي

12- آسيب قطعات داخلي

13- داغ شدن بيش از حد گوشي

14- مشكلات مربوط به رام

15- خراب شدن سوكت شارژ

 

مركز معتبر تعمير گوشي

همانطور كه در بالا اشاره شد، مشكلات و خرابي هاي گوشي شاخه هاي مختلف سخت افزاري و نرم افزاري دارند و انجام تعمير آن ها نياز به مهارت و تخصص بالايي دارد. در همين راستا اين مركز با هدف ارائه ي تمامي سرويس هاي لازم براي انواع گوشي ها و اسمارت فون ها داير گرديده و هر روز هفته، آماده ي كمك رساني به كاربران عزيز ميباشد. اين مركز با برخورداري از مجهز ترين ابزار و وسايل و با همكاري متخصصان زبده و دوره ديده در امر تعمير گوشي ، قادر است، در سريع ترين زمان ممكن تمامي مشكلات و خرابي را شناسايي و علت يابي و در نهايت تعمير و مرتفع سازد. توصيه ي ما به شما اين است كه در مواقع بروز مشكل، از طريق راه هاي تماس ذكر شده با مشاوران مركز تماس حاصل كنيد تا بهترين و مفيد ترين راه حل را پيش روي شما عزيزان قرار دهند. همچنين لازم به ذكر است كه در اين مركز اصل بر تعمير استوار است و تعويض قطعه به عنوان اولويت نهايي در نظر گرقته ميشود و در صورت معيوب شدن قطعات و نياز به انجام تعويض،

از قطعات اورجينال همان برند استفاده ميشود. تمامي خدمات اراوهشده از سوي اين مركز به صورت تضميني و با بالا ترين كيفيت ممكن ارائه ميشود و مراجعه كننده ميتواند در جريان ريز به ريز هزينه هاي مصوب از سوي شركت قرار بگيرد.

تگ ها :   تعمير گوشي
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده